איך תקימו גג רעפים מחרס במראה ייחודי ובמינימום עלות?

ללכת על הבחירה הקלאסית בעולם המודרני – איך תקימו גג רעפים מחרס במראה ייחודי ובמינימום עלות?

רעף חרס מרסילייז

רעף זה נחשב כרעף אמין, חזק ועמיד במיוחד, ואחד היתרונות המובהקים של דגם זה הוא האפשרות לבצע חיבור מדויק ללא צורך ביישור הרעפים (כמו ברעפי טוגננה שהרכבתם מתבצעת בקלות במהירות ללא בזבוז זמן, כסף ומשאבים). מוצר זה הינו תוצר של עבודה מאומצת של מיטב המוחות האיטלקיים בתעשייה, ומאז הוא מתהדר בעיצוב אלגנטי ומוקפד בעל חיבורים מדויקים שיחסכו לכם זמן, כסף ומשאבים. דגם זה מגיע  במבחר צבעים לבחירתכם, עם אחריות מקיפה ואביזרים נלווים מתאימים ומאפשר לכם ליהנות מלוק ייחודי מבלי להתפשר על האיכות והעמידה בתקנים המחמירים ביותר.

רעף חרס פורטוגזי

רעפים אלו נחשבים גם הם לשם דבר בזכות היוקרה והאיכות הגבוהה אותם הם מציעים, והדגם נחשב לפופולארי במיוחד בקרב אדריכלים ישראליים, ואף מככב במבחר מבנים ברחבי הארץ והעולם. ניתן לזהות בקלות את הרעפים הללו בזכות הסגנון הייחודי שלהם, והם מאפשרים התקנה נוחה במיוחד (המזכירה הרכבת אבני לגו), מגיעים במגוון גוונים היוצרים מראות שונים כמו למשל מראה עתיק בזכות דגמי הניאו-קלאסי לצד צבעים מודרניים כמו האפור והחום מט שתפסו תאוצה ולכן יכולים להתאים ללקוחות רבים, ומשלבים טקסטורה היוצרת מראה נעים, מיוחד והרמוני. הרעפים מגיעים עם אביזרים נלווים המותאמים לדגם זה במיוחד, עומדים בתקנים המחמירים ביותר ויוצרים חזית בית מעניינת ואלגנטית המגיעה עם אחריות מקיפה.

לקבלת קטלוג המוצרים ישירות למייל השאירו פרטים

  • שדה זה מיועד למטרות אימות ויש להשאיר אותו ללא שינוי.

מראה אירופאי – ממש כאן בישראל

דגמים אלו הינם ייבוא רשמי של מותג הרעפים האמין והיוקרתי TOGNANA, המוכר ברחבי העולם והחל כבר לפני יותר מ-200 שנים בעיר התעלות ונציה – בה ניתן לראות את הרעפים המקוריים על לא מעט גגות. מאז 1820, החברה התפתחה (וייצרה עוד דגמים כגון הרעף המרסילייזי, הפורטוגזי, הבווארי ועוד) והגיעה לגגות אירופאיים רבים. בזכות העבודה הקשה של המשפחה (אשר שומרת בקנאות על סודות הייצור והעיצוב), שם המותג גדל והגיע לישראל לפני יותר מ-30 שנה בייבוא ישיר של חברת "אשדוד סחר עץ". מאז, המותג צבר הצלחה מסחררת ומאות אלפי מבנים ישראלים מתהדרים במראה ייחודי הנשמר למשך שנים רבות – זאת בזכות שימוש בחומרי גלם מובילים, שימוש בשיטות עבודה מתקדמות, ושילוב של טכנולוגיה מודרנית ששדרגה את היקפי ויכולות הייצור מבלי לפגום באיכות המוצר עצמו, הנחשב כיוקרתי, איכותי ועמיד לאורך זמן. כשאתם רוכשים רעפים של TOGNANA, אתם יודעים שצפוי לכם ראש שקט ורוגע בכל הנוגע לגג, והלקוחות שלכם יהיו מרוצים גם הם משפע האפשרויות וההתאמות, תוך חיסכון מיטבי בזמן ובעלויות העבודה, תוך שמירה מיטבית על איכות התוצר והעבודה ועמידה בכל התקנים הרלוונטיים בכל פעם מחדש, כך שתוכלו להתאים פתרונות בקלות, ואף לשפר את היצע היכולות והמוצרים שלכם.

אם אתם מעוניינים להביא את החוויה האיטלקית להיצע העבודה שלכם – השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.